Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 15 augustus 2011

Heel veel nieuwe lapjes en veel lol!


Gistermorgen als eerst verblijd met leuke breisels van Joke van der Poel! Zoals je ziet staat er Het Glazen Huis ingebreid met natuurlijk de Leidse kleuren!



Ook de deurknop heeft een rokje gekregen! Nu nog een vierkantje voor op de knop! Heel wat dames hebben ons dit weekend verblijd met een bezoek aan het atelier, en zelfs met ons mee gebreid! Hopelijk worden het er steeds meer!


Mirjam Raaf en ik zijn gistermiddag ook nog even gezellig buiten aan het breien geweest en waren erg benieuwd hoe ver we al waren! Dus beide even op de loper neergelegd! De bovenste van mij is iets meer dan 3 meter, de onderste is van Mirjam en die is bijna 6 meter! Natuurlijk zijn we daarna gewoon weer verder gaan breien!



Voor de deur genietend van de zon even breien, ik kijk wel wat moeilijk (was net mijn pennen aan het omdraaien!!!) Links ben ik, rechts Mirjam. Elke zaterdag en zondag kan iedereen die daar zin in heeft binnenvallen en komen breien! 


Vlak voor we gingen sluiten kreeg ik nog een grote verrassing... Inge van http://cri-cricurieux.blogspot.com/2011/08/een-zondag-in-leiden.html  kwam uit BelgiĆ« lapjes brengen! Een hele tas vol! Geweldig en enorm bedankt aan al onze Belgische breisters en haaksters! Wat en geweldige vrouw, ze is precies zoals ik had gedacht! En het leuke is dat ze waarschijnlijk begin september nog een bezoek komt  brengen aan het atelier! Alle breisels hebben een schitterende plek gekregen in de etalage van ons atelier! Op haar leuke blog zie je nog een leuke foto van Mirjam en ik druk doende de lapjes in de etalage op te hangen!
Inge, heel erg bedankt voor alle mooie lapjes!We zijn jullie erg dankbaar en natuurlijk alle andere breisters ook!


Openingstijden van ons tijdelijk atelier bij Open | Makers aan de Markt, 
Donderdagochtend: 9:00 tot 11:30 uur
Vrijdagochtend: 9:00 tot 11:30 uur
Zaterdag: 10:00 tot 16:00 uur
Zondag: 11:00 tot 16:00 uur
of op afspraak, stuur dan even een mailtje naar simone@morslevend.nl



2 opmerkingen:

inge zei

het was een heel fijne ontmoeting en als ik nu nog eens in Leiden ben, ga ik gewoon gezellig een lapje meebreien ;-)

Simone van Olst zei

Ja, Inge! Dat zou echt heel leuk zijn! Je bent van harte welkom. Tot snel!