Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 17 februari 2012

Liebster blog award gewonnen!



Heb zo waar een award gewonnen met mijn blog, lieve Marieke heeft mij uitgekozen! Hier haar motivatie:


Simone van Olst omdat ze met de projecten van Morslevend zoveel kleur brengt in de stad Leiden, en omdat ze je via haar blog op de hoogte houdt van al die leuke activiteiten.


Je begrijpt, ik was blij verrast! 
Ik heb begrepen dat de Liebster Blog award er is voor blogmakers met minder dan 200 volgers.. nu daar kan ik alleen maar van dromen! Ondanks het nog zo zieke lijf een heel leuk begin van de dag!


Nu mag ik de award gaan doorgeven. Dus straks kruip ik zelf lekker op de bank, neem al mijn te volgen blogs eens rustig door en daar kies ik dan weer 4 lieve, leuke & inspirerende blogs uit!


Lieve Marieke, bedankt voor het lieve gebaar! En ook jouw blog is een zonnetje! 


Nu maar eens kijken of ik het luie lijf richting de supermarkt krijg... fruit is op en de markt morgen te ver weg. Ik hoop morgen de hele dag weer bij Morslevend gaat OPEN te zijn. Dan zijn jullie natuurlijk allemaal weer van harte welkom om een kopje thee te drinken, mee te werken aan het gezamenlijk beeld of gewoon even rond te kijken! Je kunt ons vinden op Aalmarkt 15C in Leiden!

Geen opmerkingen: