Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 14 februari 2012

Geveld door de griep, dus even geen Morslevend gaat OPEN...


Helaas, na wat stuiptrekkingen ben ik toch echt geveld door de griep, dacht nog neem snel een omweg, maar helaas het is toch gebeurd. Afgelopen zondag wel voor expo op regionale kunstdag in Tilburg mijn bed uit geweest, maar daar was het ook nog eens berekoud, dat doet het dus niet zo goed. Nu maar echt eens even in bed blijven dan... zover als het kan als moeder... Straks 1 van de 2 boys ophalen van school. De ander mag morgenochtend ook weer. 


Dus even geen Morslevend gaat OPEN en workshop/cursus beeldhouwen geven. Hopelijk ben ik donderdag weer beter, dan krijgen wij waarschijnlijk te horen van de gemeente of het atelier in de Stevenshof doorgaat en voor hoelang. Lees namelijk de laatste dagen in de lokale kranten dat er vooruitzichten zijn voor het Jongerenwerk in de Stevenshof, wat dan weer nadelig is voor ons. Wij mogen in het schooltje omdat zij nog geen andere betere plek hebben gevonden. (zij zitten in een ander deel van de school) Duimen maar weer.


Na veel gedoe, nu eindelijk aangekleed voor de boodschappen, gezin moet toch brood hebben etc. Gaat het regen... dat kan ik even niet aan, dan maar wachten.. En daarna heel snel mijn bed weer in. O´ja natuurlijk niet vergeten de oudste van school te halen, is anders ook weer zo zielig!

Geen opmerkingen: