Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 29 juli 2011

Wat een lapjes voor de Aalmarktbrug!

Eerst een stapel foto´s!










Daarnaast weet ik dat er fanatieke breisters meedoen bijvoorbeeld :
"Hallo Simone,
Op een plaatje op de p.c. heb ik de Aalmarktbrug gezien. Jeetje wat een brug, die hebben we niet zomaar ingepakt met breiwerk. Om de zenuwen bij jullie enigszins te verlagen wil ik alvast vermelden hoever ik gekomen ben. Ik heb er erg veel plezier van en wat ook heel leuk voor mij is, dat de kast met restjes een beetje leger wordt. Klaar heb ik al: 25 cm breed ca.5.60meter, 18 cm breed ca. 9 meter en van 11 cm breed ca. 6.50 meter, maar ik ga gewoon door hoor. Ook jullie heel veel breiplezier gewenst. Groetjes Fijtje."
Bedankt hiervoor Fijntje! En natuurlijk alle andere breisters/haaksters die druk bezig zijn!


Komende week weet ik de openingstijden voor Open | Makers aan de Markt, het tijdelijk atelier aan de Aalmarkt 15B van ons project 'Urban Knitting Leiden' voor het Glazen Huis van 3FM! We zitten in de maanden augustus en september op de Aalmarkt, en gaan de Aalmarktbrug inpakken voor het kunstroute weekend om zo veel geld op te halen. Wil je meedoen dan zijn dit de maten van de brug:



Bovenste railing 18 cm in doorsnede, daaronder is de railing 11 cm in doorsnede en de paaltjes zijn ook 18 cm in doorsnede! De lampen zijn 45 cm in doorsnede en niet hoger dan 30 cm
Lengte van de brug in voetstappen gemeten, mijn meetlint is helaas niet zo lang! Ongeveer 30 tot 35 meter, dus heel wat te breien/haken voor het Glazen Huis!

En dit is de Aalmarktbrug voor iedereen die niet uit Leiden komt en toch HEEL graag mee wilt doen! Ook kan je een meter brug sponsoren, wil je hier mee over weten, mail dan even naar simone@morslevend.nl


1 opmerking:

inge zei

fijn dat het opschiet , hier zijn ook al wat lapjes ... komen denk ik in augustus of begin september naar je toe ...