Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 25 juli 2011

Eindelijk weer een nieuw blog bericht!

Afgelopen maand in Italië geweest met een slechte wifi verbinding dus je begrijpt dat bloggen onder een olijfboom romantisch klinkt maar erg frustrerend werkt! Dus heb het maar even op de schop gegooid! Nu weer lekker bloggen en nog 9 weken te gaan voor de Aalmarktbrug zijn mooie gebreide hoesje krijgt! 
Afgelopen nacht besloop mij de stress voor de komende weken/maanden... Tot gister was ik nog helemaal in vakantie stemming maar die is nu ingeruild voor hoge schouders en een hard kloppend hart...
Wat staat er allemaal op stapel?
  • Per 1 augustus tot 30 september zit ik weer voor 2 maanden bij Open |Makers aan de Markt voor het project Urban Knitting Leiden.
  • Zaterdag 24 en zondag 25 september, Kunstroute Leiden. Expo met beelden.
  • Zondag 25 september Inernationale Kunstjaarbeurs in Amsterdam met beelden.
  • 22 oktober tot 20 november maak ik een Urban Knitting Street art kunstwerk voor de expo At Sea voor EAE Gallary.
  • 19 november Mixmakers in LVC Leiden.
  • En er staan voor okt/nov en voor dec nog twee expo´s in het vat... (duimen dat het gaat lukken!)
  • Daarnaast start in september een nieuwe beeldhouwcursus op de donderdagavond en blijft de vrijdagavondcursus doorlopen na het grote succes! 

1 opmerking:

inge zei

toch druk zou je denken ... maar hopelijk wat opgeladen na je vakantie en het lijkt me toch allemaal erggggg leuk !!