Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 29 juli 2011

New en Happy!



Mega sale in de stad en natuurlijk kon ik het niet laten! Te leuke combi met mijn nieuwe sneakers!



Eerder in de week hadden we een schooltas voor de jongste jongen gekocht..
(Wonderlijk maar waar...
Is hij al bijna klaar voor school...)
 Toen kon ik deze ook al niet weerstaan.... 
Natuurlijk wordt je onmiddelijk gestraft voor zoveel aankopen...
Blijkt bij thuiskomst bij de bovenste rits het hangertje te ontbreken...
Was nog net niet in tranen...
Gelijk gebeld met de winkel...
Na veel vijven en zessen, kan er één (de laatste!) uit de andere kant van Nederland komen!!!
Net ben ik verheugd gebeld, dat hij is aangekomen!!!
Nu duimen dat de monteur van Ziggo snel komt...
Spring ik vrolijk en blij op mijn fiets, 
Mijn nieuwe tas tegemoet!


Geen opmerkingen: