Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zaterdag 30 juli 2011

My street art Cookbook

Sinds een tijdje ben ik in bezit van het Street Art Cookbook, uitgegeven door Dokument Press in 2010. Geschreven door Street Artist; Hop Louie en fotograaf en schrijver: Benke Carlsson.
Het is een heerlijk boek om in te bladeren, inspiratie op te doen of zelfs een bepaalde techniek te leren!
Ik ben altijd al gek en gefascineerd geweest door Street Art, maar nu ik het zelf ook beoefen ben ik helemaal met het virus besmet geraakt!



Een van de vakantie in Italië. Deze is gevonden in een klein achteraf straatje in Venezia, een schitterende poster.


Eén van mijn favorieten, ik heb al eens een blog aan hem gewijd. 
Vooral zijn blog is geweldig! Slinkachu (http://little-people.blogspot.com/)


Geweldige posters!


Laatste maar zeker geweldig is:
 Roa!  Google een keer, zijn afbeeldingen zijn geweldig en niet onbelangrijk, Enorm!

Andere keer meer, Misschien met een andere favoriet, Banksy



1 opmerking:

inge zei

gelukkig valt er zoveel te ontdekken...