Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 22 november 2012

Probleem met uploaden

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om nieuwe foto´s te uploaden op mijn blog. Hierdoor staan het verslag van Drawing her story van dinsdag 20 november en de nieuwe foto´s van mijn beelden even in de wacht. Hopelijk is het probleem na het weekend opgelost en kunt u weer genieten van alle foto´s! Mijn nieuwe beelden zijn wel te zien op www.simonevanolst.exto.nl hier kunt u ook lid worden van de nieuwsbrief waarbij u alleen een mailtje ontvangt als ik nieuwe beelden plaats of nieuw exposities op de website! 
Mijn excuus voor het ongemak! Een heerlijk weekend en hopelijk zie ik u bij de opening van de tentoonstelling bij KNH Galerie in Haarlem. Meer informatie op de blogpost van maandag.

Groetjes Simone


Geen opmerkingen: