Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 8 november 2012

Drawing her Story, les 6: Familie


Wat een prachtige en ontroerende verhalen komen er los bij Drawing her Story. Ik merk dan niet alleen bij de dames die deelnemen aan het project maar ook bij mij of bij bezoekers van ons atelier, de emoties duidelijk zijn. Het beeld vertelt echt het verhaal.
 Het doet mij zoveel meer dan ik had kunnen dromen.

 Ik ben erg dankbaar voor de mogelijkheid die is gecreĆ«erd om zo in gesprek te kunnen en even echt contact te maken in deze vluchtige wereld. Het is heel bijzonder en spreidt zich steeds meer uit als een golf. Steeds meer organisatie zijn blij verrast door de effecten van Drawing her Story en Eline en ik vertellen graag over de achtergrond van ons project! Heeft u vragen over Drawing her Story of wilt u graag in februari mee doen met onze lessen in Leiden Noord (locatie nog niet bekend) dan kunt u zich alvast laten informeren, mail dan even naar info@simonevanolst.nl of naar eline@kunstindekijker.nl
Wij hopen dat deze positiviteit zich zal verspreiden!













Geen opmerkingen: