Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 21 september 2012

Operatie 'Nieuwe Energie' geslaagd!


Vrijdagmorgen vroeg verzamelen vijf dames en Jasper mijn jongste zoon,  zich voor het Atelier Morslevend in de Stevenshof om met vier volle auto´s  vol met sokkels en beelden richting de Nieuwe Energie op de 3de Binnenvestgracht 23 te begeven.


Het uitladen kan beginnen, nogmaals maken wij gebruik van de spierballen.



Wat een berg met spullen, dit moet allemaal geordend worden en opgebouwd tot een spannende tentoonstelling in de Lumiére zaal.


In beeld, Trudi en Jannie bespreken de opstelling. Jacqueline maakt de foto´s.


Mijn nieuwe beeld 'Golfslag' wordt voor het eerst tentoongesteld. Het is gemaakt van Spaans albast en flinterdun. Grootste gedeelte 1,5 cm en de voorste 1 cm.


Beeld 'Tegenslag' in het prachtige grote raamkozijn.


Opstelling van een selectie van beelden van de cursisten van Atelier Morslevend.


Een tafel vol met beelden van cursisten van Atelier Morslevend.


Druk bezig met het prijzen van de beelden!



Een deel van mijn opstelling met beelden. En een schilderij van mijn hand.
Beelden op de achterste opstelling: 'Vrijheid', 'Geestgrond' en op de RVS sokkel, 'Duinvallei' daar schuin naast 'Gelijkheid', 'Balans' en 'Oorsprong'.



Een opstelling met beelden van mijn hand. Van links naar rechts: drie kleine beelden: 'Diepte', 'Persijn' en 'Instinct' dan 'Geborgen, 'Kijfhoek' en 'Vlucht'

Beelden 'Gelijkheid', 'Oorsprong' en vooraan 'Balans'.


Andere zijde van de tafel met beelden van de cursisten van Atelier Morslevend.


Nog een opstelling met beelden van cursisten van Atelier Morslevend.


En nog een opstelling met beelden van mij, 'Evenwicht', 'Anemoon' en 'Landschap'.

We hebben er heel veel zin in en gaan genieten van twee dagen 19e kunstroute in Leiden met 90 locaties door de stad en 175 kunstenaars die deelnemen! De grootste ooit! 
Naast beeldende kunst ook aandacht voor theater en muziek. 
Zaterdag en zondag geopend van 12 tot 18 uur. 

Geen opmerkingen: