Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 4 november 2011

Kerstballen breien voor Het Glazen Huis Leiden, doe mee!!!


Woensdagmiddag kreeg ik dit geweldige boek toegestuurd van Omroep West. Of ik hier voor de radio ochtendshow een leuke recensie over kon maken.
Natuurlijk kan ik dat.

Maar nog leuker is dat ik iedereen uitdaag om zo veel mogelijk kerstballen te gaan breien voor Het Glazen Huis in Leiden van 18 december tot 24 december. 
Zo zijn alle mooie creaties te zien op televisie!

Op de Beestenmarkt is een dubbele rij bomen, De Catwalk genaamd. Deze gaan wij voor Het Glazen Huis inpakken maar nog leuker zou het zijn om hier in een hele rits aan kerstballen te hangen! 



Als je zit hebt om mee te breien aan een lap voor een boom, dan graag 20 cm breed.
Maar vanaf nu ook kerstballen. Als je mee wilt doen dan kan ik je van harte het boek aanbevelen!
Maar als je mij een mailtje stuurt dat je mee wilt doen aan deze actie, 
dan stuur ik je een ingescand kerstbal patroon. 
De kerstbal (len) kan je natuurlijk opsturen 
(per mail krijg je dan mijn adres) 
of langs brengen bij ons atelier in Leiden op het Diamantplein.


Natuurlijk kan je ook nog steeds doneren via de 
officiële site van 'Kom in Actie' voor Het Glazen Huis.
Dit is de directe link naar onze doneerpagina!

Wil je meer weten over onze Urban Knitting actie voor Het Glazen Huis, mail dan even naar simone@morslevend.nl of kijk even op www.morslevend.nl 
of mijn eigen site: www.simonevanolst.nl



2 opmerkingen:

Ama zei

Heb het boek mezelf ook kado gedaan vorige week. Ik zal er ook wat maken, want ik houd wel van kleine projectjes. Ben ook nog bezig aan bijdrage voor inpakken Beestenmarkt, maar dat gebeurt ook tussen de bedrijven door ;) Wel handig dat de lappen voor de bomen ook 20 cm breed moet zijn.

Mevr. Snoeshaan zei

Wat een leuk initiatief, mag het ook gehaakt zijn?