Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zaterdag 19 november 2011

Foto´s van een waanzinnige donatie aan breisels uit Zeeland!

Twee gigantische rollen met breisel zijn vandaag gebracht per trein vanuit Zeeland voor ons project Urban Knitting Leiden voor Het Glazen Huis! Het voelt als Sinterklaas als je zo´n geweldig mooi cadeau krijgt 
van deze lieve mensen!




Alles wat wordt ingebracht voor ons project wordt opgeslagen voor het raam bij het Atelier de Mors, Diamantplein 8 in Leiden. En de stapel groeit gestaag! Daar zijn wij dan ook iedereen die mee doet aan ons Urban Knitting project, enorm dankbaar voor!



En ook uit Zeeland, ons eerste kerstbal voor Het Glazen Huis! 
Ik hoop dat hij voor een mooie prijs verkocht wordt!

Als je ook nog wilt meedoen:

Meehelpen met breien/haken?
Wil je ook meehelpen met het inpakken van de Beestenmarkt als warm welkom voor Het Glazen Huis?
Maak dan lappen van ongeveer 20 cm breed en zo lang als je wilt!
Natuurlijk kan je ook mailen naar simone@morslevend.nl of even kijken op www.morslevend.nl of mijn eigen site
We gaan voor 18 december (entree van de dj´s) al een groot gedeelte inpakken, maar ook extra onderdelen gedurende de week. 

Maar nog leuker is dat ik iedereen uitdaag om zo veel mogelijk kerstballen te gaan breien voor Het Glazen Huis in Leiden van 18 december tot 24 december. 
Zo zijn alle mooie creaties te zien op televisie!

Op de Beestenmarkt is een dubbele rij bomen, De Catwalk genaamd. Deze gaan wij voor Het Glazen Huis inpakken maar nog leuker zou het zijn om hier in een hele rits aan kerstballen te hangen! 

Als je mee wilt doen dan kan ik je van harte het boek van Carlos en Arne (Kerstballen breien) aanbevelen! Maar als je mij een mailtje stuurt dat je mee wilt doen aan deze actie, 
dan stuur ik je een ingescand kerstbal patroon. De kerstbal (len) kan je natuurlijk opsturen 
(per mail krijg je dan mijn adres) of langs brengen bij ons atelier in Leiden op het Diamantplein.

Anders helpen?
Hiervoor zoeken wij heel veel mensen die kunnen haken/breien maar ook mensen die kunnen helpen met ophangen van al de wolletjes. Wil je op een andere manier mee helpen dan breien of haken mail dan even naar: simone@morslevend.nl


Sponsor
Daarnaast zijn we nog steeds op zoek naar een sponsor om een kaart te maken met foto´s van de ingebreide Aalmarktbrug als een groeten uit Leiden kaart. Natuurlijk met ruimte voor de sponsor. 

Deze kaart willen wij verkopen op de Beestenmarkt als Het Glazen Huis aanwezig is in Leiden.
Natuurlijk kan je ook nog steeds doneren via de officiële site van 'Kom in Actie' voor Het Glazen Huis. Dit is de directe link naar onze doneerpagina!

Wil je meer weten over onze Urban Knitting actie voor Het Glazen Huis, mail dan even naar simone@morslevend.nl of kijk even op www.morslevend.nl 
of mijn eigen site: www.simonevanolst.nl



Geen opmerkingen: