Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

zondag 27 oktober 2013

Nationale Kunstdagen in de Van Nelleontwerpfabriek in Rotterdam

Op zaterdag 9 en zondag 10 november exposeer ik vier van mijn mooiste werken tijdens de Nationale Kunstdagen in de Van Nelle Ontwerpfabriek in Rotterdam. Ik nodig u hierbij van harte uit om mijn stand te bezoeken.

Komt u mijn werk bewonderen op de Nationale Kunstdagen? Ik zou het leuk vinden u persoonlijk te mogen ontmoeten. 


Via de link kunt u kortingsbonnen printen!



Nationale Kunstdagen 2013
Tijdens de Nationale Kunstdagen exposeren de 210 kunstenaars die tijdens de Regionale Kunstdagen zijn gekozen als meest gewaardeerde kunstenaars. 

Openingstijden

Zaterdag 9 en zondag 10 november van 11.00 tot 17.30 uur


Locatie

Van Nelle Ontwerpfabriek
Van Nelleweg 1 
3044 BC Rotterdam
http://www.ontwerpfabriek.nl

Geen opmerkingen: