Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 7 oktober 2013

Mini golfje in Spaans Albast in de maak!


Met een klein stukje Spaans albast kan je prachtige sculpturen maken! Hier ben ik begonnen aan een mini golfje. Het golfje is maar een halve centimeter dik en dus zo transparant als glas! 
Hij is nog niet klaar, er moet nog gepolijst worden, dus het eind resultaat volgt!


Wil je ook eens werken in albast? Kijk dan eens op de workshop pagina!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil graag een recensie geven op de beeldhouw workshops/cursus. Sinds twee jaar volg ik bij atelier Morslevend, bij Simone van Olst, de beeldhouwcursus. Het maakt niet uit of je al dan niet kunstzinnig bent aangelegd of een creatieve techniek beheerst. Je wordt goed begeleid en krijgt uitleg over de techniek. Ik volg elke week de 'les'. Simone is er die adviseert en staat klaar met raad en daad. Daarnaast ben je niet alleen ontspannend/inspannend bezig maar heb je ook een leuk contact met de andere cursisten. Ook ben ik wel eens bij een workshop geweest, een ideale manier om kennis te maken met beeldhouwen/speksteen bewerken. Ook zijn er verschillende groepen en naast serieus werken hebben we het heel gezellig. En wat de beelden betreft: klasse.

Anoniem zei

Ook ik volg nu anderhalf jaar lessen bij Simone. Er zijn verschillende groepen, dus voor iedereen is een goed plekje te vinden. Wil je gezellig kletsen tijdens het beeldhouwen of juist hard doorwerken, alles kan. We maken prachtige beelden met z'n allen, als ik zo vrij mag zijn. En dat komt mede door de begeleiding en het goede materiaal van Simone. Er zijn mooie stenen aanwezig, als je zelf niet in de gelegenheid bent om naar de beeldhouwwinkel te gaan. Kortom hartstikke leuk om te doen. Kom zelf kijken en meedoen!

Anoniem zei

Ik beeldhouw inmiddels een aantal jaren en sinds vorig jaar bij Morslevend. Verschillen met andere lessen is voor mij de gastvrije sfeer, de uitgebreide voorraad aan gereedschappen en het enthousiasme van Simone. Ze kijkt met me mee, maar laat me tegelijk mijn eigen spoor volgen. Ik vind het knipkaartsysteem ook prettig. Kun je een keer niet dan sla je die gewoon over, je betaalt alleen voor de avonden dat je er bent.
Daarnaast kun je een of meer van je beelden exposeren tijdens de open dag of de kunstroute in Leiden. Woensdagavond ga ik weer!