Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 1 augustus 2012

Terug van vakantie in Spanje en Frankrijk!

Heerlijk uitgerust terug van 3,5 week vakantie in Spanje en Frankrijk! En een auto vol steen rijker! Mijn vondsten komt zeker nog even langs op dit blog! Nu even een kleine selectie van foto´s.
Komende donderdagavond begint de avondcursus beeldhouwen weer bij Stichting Kunstcollectief de Mors in ons atelier Morslevend aan de Mary Zeldenrustweg 18 in Leiden. Van 19 tot 21:30 uur zijn wij geopend en natuurlijk bent u van harte welkom om eens een kijkje te komen nemen!


Inmiddels druk met het doorworstelen van de mail en het benutten en regelen van publicitaire activiteiten voor de komende twee beurzen:
Vrijdag 31 augustus tot zondag 2 september bij de Kunstbeurs aan de Westeinderplassen in Aalsmeer.Klik hier voor de link naar de Kunstbeurs aan de Westeinderplassen!  Als je interesse hebt in een uitnodiging voor deze beurs laat het mij dan even weten via mailadres: info@simonevanolst.nl met vermelding van uw naam en adresgegevens. En hopelijk kan ik u van verwelkomen op een van de beursdagen! Op deze beurs deel ik standnummer 34 met kunstenares Gerda Schoehuijs.


En zondag 30 september sta ik dit jaar voor de tweede keer op Nationale Kunstjaarbeurs in Amsterdam. Op deze beurs heb ik een volledige stand. (het nummer is nog niet bekend)
Ook voor deze beurs kunt u uitnodigingskaarten verkrijgen door een email te sturen naar mij: info@simonevanolst.nl met vermelding van uw naam en adresgegevens! De nationale Kunstjaarbeurs is een grote beurs met ongeveer 350 deelnemende kunstenaars, meer informatie vind u via deze link!

En dan nu een paar heerlijke foto´s van mijn vakantie! Morgen weer aan de slag tussen neus en lippen door want de kinderen zijn nog 3 weken met schoolvakantie!


De overdekte markt van Barcelona, Mercat, St Josep La Boqueria!


De Sagrada Familia in Barcelona.


De bergen van Montserrat.


Menselijke toren, een Catalaans feestelijke viering op de camping. De kinderen vonden dit geweldig, zeker toen een klein jongetje van ongeveer 4, 5 jaar boven in klom.


Carcassonne in Zuid-Frankrijk!




Geen opmerkingen: