Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 17 augustus 2012

Nieuwe foto´s en uitnodigingskaarten voor beurs!


De dames aan het zwoegen in de hitte van de avond!


Het nieuwe beeld van Milou vertoont al steeds meer gaten in beige Albast uit Spanje.


Ellen aan het werk aan haar dames figuur uit zwarte Albast.


Ellen en voor haar Joke in opperste concentratie.


Trudi had veel pech met afbrokkelende stukken van haar groene Chinese speksteen.
Volgende week duimen dat het beter gaat, het ziet er veel belovend uit!


De andere zijde van het beeld van Milou.


En een kleine blik op mijn nieuwe beeld, volgende week weer vol aan de slag. Dan is de schoolvakantie hier weer afgelopen en kan ik weer fulltime in het atelier Morslevend aan de slag! Ik heb er zin in!
Hopelijk is het beeld klaar voor de kunstroute Leiden of de Kunstjaarbeurs eind september. Voor komende beurs in Aalsmeer ga ik het helaas niet redden.



Er zijn nog uitnodigingskaarten verkrijgbaar voor de Kunstbeurs aan de Westeinderplassen op vrijdag 31 augustus en zaterdag 1 september van 11:00 uur tot 22:00 uur en zondag 2 september van 11:00 uur tot 18:00 uur in Aalsmeer. Wilt u de beurs bezoeken en mijn beelden in het echt zien, mail dan even naar info@simonevanolst.nl ovv Uitnodigingskaart beurs Aalsmeer.


Geen opmerkingen: