Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

vrijdag 13 april 2012

Zaterdag naar de beeldhouwwinkel in Scheveningen!!

Van de week kreeg ik weer het mailtje waar ik al weer een jaar naar uit kijk: 
Restantpartijen Uitverkoop  bij de beeldhouwwinkel in Scheveningen!




Om plaats te maken voor nieuwe producten en assortiments-uitbreiding is nu het moment om onze overtollige voorraden aan te bieden tegen zeer aantrekkelijke kortingen.


Scheveningen
Zaterdag 14 en zondag 15 april 2012
Gereedschap en werkplaatsinrichting:  Dr Lelykade 10
Steen, klei, hout, gips en gietsteen:      Dr. Lelykade ­48

Amsterdam en Zutphen
Zaterdag 14 april 2012

Het aanbod en de kortingen voor de opruiming in Zutphen en Amsterdam wijken af van Scheveningen.

Kom langs en sla je slag!!!!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,

De medewerkers van

De Beeldhouwwinkel

Je begrijpt ik ben er al helemaal klaar voor, eega maakt zijn spieren vast los, het grote inslaan kan weer beginnen!! Vorig jaar reed ik met vriendin Annette naar de beeldhouwwinkel uitverkoop... geloof mij, de auto kon niet meer hebben anders hadden we toch echt niet meer naar huis kunnen rijden! Dat wordt weer lol morgen... Je begrijpt, ik kan bijna niet wachten... En ja, natuurlijk neem ik ook weer veel moois mee voor de workshops die ik geef voor Atelier Morslevend in Leiden!! Kom maar snel een kijkje nemen!




Geen opmerkingen: