Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

woensdag 5 oktober 2011

Tijdje niets gehoord...

Stap 1
Nu heb ik al een paar dagen niets van mij laten horen..
Hoe slecht is dat..
Maar ja, als Leidse Moet ik gewoon 3october en natuurlijk de dagen ervoor, vieren! (dit jaar 5 dagen!)
Gister de bovenkant van de railing van de brug leeg gehaald, was helemaal gesloopt...
Helaas maar het was te verwachten. Denk dat is nog een meter of 4 kan gebruiken..


Stap 2
Nu heel hard voorbereiden op de beurs eind oktober.
http://www.innovatief-zien.nl/home_tekst.php

Dus vandaag wordt buiten, wasdag, administratiedag en opruimdag ook nog lijstjes dag....
Er moet nog heel veel gebeuren willen mijn beelden kunnen stralen op de beurs.. 
En wat nieuw werk zou ook in het geheel niet gek zijn!


Dus komende dagen ook misschien nog wat minder berichtjes..
Sorry...
Maar als ik weer wat geproduceerd heb dan laat ik dat natuurlijk gelijk zien, beloofd!







Stap 3
Dan nog wat over ons Urban Knitting Leiden Project!!


Alles van de Aalmarktbrug wordt natuurlijk hergebruikt voor de Beestenmarkt!
Iedereen kan natuurlijk weer mee doen, hoe meer, hoe beter!
Lapjes van ongeveer een centimeter of 20 breed en zo lang als je de 'sjaal' wilt maken!


Wat gaan we er mee doen?
De heeeeeeele hoge lantaarnpaal waar de aftelklok in komt inbreien. De Catwalk van bomen inpakken... (Heel veel bomen!) en natuurlijk alles wat los en vast zit!
Dus vind je het leuk om nog even mee te breien/haken voor Het Glazen Huis?
Mail me dan even op simone@morslevend.nl
Wil je meer lezen?
www.morslevend.nl en www.simonevanolst.nl


Doneren kan nu ook op de officiĆ«le manier! http://www.kominactie.nl/urban_knitting_leiden_voor_het_glazen_huis



Stap 4
Verder werken we natuurlijk ook nog aan onze Urban Knitting Installatie voor EAE Gallery, en ook hier halen we natuurlijk geld mee op voor onze actie voor het Glazen Huis!
Het thema van de tentoonstelling bij de Gallerie is 'at Sea' vandaar dat een stenen beeld van mij in staal is nagemaakt, hierom heen komt dan een patchwork van breisels en haaksel in blauwtinten. Ik hoop natuurlijk dat zo veel mogelijk mensen weer meedoen, juist voor de actie voor het Glazen Huis!


Deze installatie moeten we voor 20 oktober plaatsen, dus als je nog een lapje in blauw wilt maken voor deze installatie moet het uiterlijk 15 oktober bij mij binnen zijn! Mijn adres mail ik je als je mij even mailt naar simone@morslevend.nl



Hopelijk tot snel, met veel gebreide en gehaakte lapjes! Misschien wel handig; de lengte voor deze installatie is 9 meter en de omtrek om de stalen buizen is 74 cm. Dus een lapje van 20 bij 74 is heeeeel handig, die kan er dan in 1 keer omheen!
Hopelijk kunnen we er weer een heel mooi gezamenlijk 'patchwork' kunstproject van maken voor Het Glazen Huis!!!



Geen opmerkingen: