Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 7 januari 2013

Mijn beelden nu te zien bij Galerie Tegendraads in Rotterdam


Vanaf afgelopen zaterdag zijn mijn beelden tot 2 februari te zien in de galerie van stichting Tegendraads in woonmall Alexandrium in Rotterdam op de eerste etage nummer 123.
Galerie Tegendraads wordt verzorgt door 4 starproducties en is in handen van Karin Starmans en Rob Vierboom. In Rotterdam hebben zij een internationale groepsexpositie samengesteld met schilderijen, beelden, keramiek, installatie en toegepaste kunst. Deelnemers zijn onder andere: Peter Hendriks, Annelies Arts, Ton Kalishoek, Karin Starmans, Karin Berg, Adrienne Kusters, Coby Schoneveld, Jonanda Kops, Anja Boot en vele andere!


Openingstijden van de galerie zijn:
Zaterdag van 10:00 tot 17:30 uur en
Zondag van 12:00 tot 17:00 uur
Op zaterdagen 12 en 26 januari treft u daar ook mijn eega die alles kan vertellen over mijn beelden. Zelf ben ik helaas niet aanwezig. Daarnaast wil ik u graag uitnodigen voor de nieuwjaarsreceptie op zondag 13 januari.





Geen opmerkingen: