Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

dinsdag 2 oktober 2012

Foto´s van Nationale Kunstjaarbeurs 30 september 2012


Banner rond om de Kunstjaarbeurs/fashion centre geplaats met 
rechts derde rij het beeld 'Duinvallei' van mij!


Enkele foto´s van de Nationale kunstjaarbeurs op zondag 30 september in het Fashion Centre in Amsterdam. Helaas was ik niet blij met de locatie en de afwerking van de muren (geen achterwand). De doeken zijn opgehangen door de vrijwilligers van de beurs ter compensatie. Gelukkig wel veel bezoekers. Maar ga zeker overwegen of ik dit volgend jaar voor deze kosten nog een keer doe. Zeker omdat ik ook al meerdere jaren lid bij van het NABK. Dan verwacht je toch een beter afwerking zeker voor deze kosten.






Geen opmerkingen: