Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

donderdag 15 december 2011

Nieuwe foto´s van onze inpakactie Glazen Huis incl. film!

Heel veel foto´s van onze inpakactie zijn hier te vinden!

We zijn ook te vinden in het Serious Request avond journaal!

En nog wat foto´s gemaakt met mijn telefoon van onze inpakactie gistermiddag!










Wil je ook meehelpen met ophangen van alle breisels?

5 opmerkingen:

inge zei

hoe lang duurt de aktie nog ? ik vrees voor het nieuwe jaar niet meer in Leiden te zijn ... maar we hebben met sint wel gedoneerd via inpakpapier en de glazen huisjes in de winkels :-)... kan je nog een handgemaakte kerstbal gebruiken... Rob is dit weekend terug in Leiden en we hebben nog een speciale : frivolite met kraaltjes tussendoor door hem gemaakt ...

10 zei

Wauw, ik ben onder de indruk. Super, super leuk. Las het van morgen in het Leidsch Dagblad. Daarna ben ik op je website en blog gaan kijken. Ik heb je ook heel impulsief een sms gestuurd. Wat een wereld idee!! Hier hou ik van.

LOTJE zei

Ziet er echt waanzinnig uit! Kom net van een lang weekend Parijs terug - maar dit is nog veel hipper!! Kom heel graag een keer over deze catwalk lopen. Geniet ervan!!!

LOTJE zei

Ziet er echt super uit! Wat een Catwalk. Net terug van een lang weekend Parijs, maar dit is echt veeeeel hipper!! Kom er heel graag even over lopen. Geniet ervan!!! Lotje

10 zei

Ik ga proberen om Zondag langs te komen. Om jullie en handje te helpen. Ik neem dan ook mijn 13 sjaals mee. Misschien kunnen jullie deze gebruiken. Maar dat zien we dan wel. Kijk er naar uit om jullie werk live te zien en je te ontmoeten. Ik geniet van dit soort leuke acties!!