Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 20 juni 2011

Weekend naar Bergen, Circus op school.

Vandaag even niets wat met werk, hobby of project te maken heeft, maar leuke foto´s (gemaakt met mijn telefoon dus kan beter natuurlijk!) van ons weekend naar Bergen (NH) en vandaag het circus feest voor het afscheid van Juf Anneke op de Morskring.

Valentijn in een zeepbel (links) (rechts) Arjan (mijn broer) en Alex met Valentijn bij het hoogste duin van Nederland in Schoorl. (Bij mij de foto´s naast elkaar!)


Op een éénwieler!



Op het smalle parcours!


De boeven samen in het kleine bedje in het hotel Blooming in Bergen.


Jasper mocht ook mee doen op school (gaat pas in oktober!) Hij maakt een groene kikker.


Jasper zelf zijn tandenpoetsen in Bergen!


Zoals gewoonlijk krijg ik de foto´s weer eens niet in de juiste volgorde! Moet toch eens iemand vragen mij te leren bloggen!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk, Blooming, ben er zelf 2x geweest voor een cursus.. Leuke herinneringen, hopelijk ook voor jullie!