Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 31 januari 2011

Maandag 31 januari 2011

Veel gebreid vandaag! En vanavond weer begeleiding gegeven in het beeldhouwproces in Open.


Bovenste is voor het stuk onder mijn stuur, de middelste is voor het gebogen gedeelte van het frame en de onderste voor het rechte stuk van het frame. Hopelijk kan ik morgen het resultaat posten.  Ik vrees dat het nog wel veel werk kost! Ben nu nog bezig met een stuk voor mijn stuur en daarna nog een stuk voor onder mijn zadel.


Het bovenstaande is het resultaat met de Indiaanse speksteen van deze dag. Vanmiddag ben ik uiteindelijk niet naar Open geweest. Ik heb het zo druk dat het niet ging lukken. Wel veel voorbereid voor de finissage van zaterdag 26 februari. Het wordt in ieder geval een hele leuke afsluiting van de Open-periode!

Morgen weer verder aan de slag! Wil je meedoen, of heb je een leuk idee... Je kan altijd mailen!



Geen opmerkingen: